Suatu Masa Dulu

Assalamualaikum. Heya folks. I haven't been writing these few days, yes, I know. Entahlah mengapa. Malas? Mungkin. And I won't write much either for now. But I found something tonight. Lepas godek-godek folder lama pasal layan lagu nasyid yang entah macam mana pusing stesen otak pergi layan channel sentimental sikit malam ni.

Konon lukis komik nak hantar kat AJK Redaksi nak bagi masuk majalah sekolah dulu. Tapi sampai sekarang tak siap-siap pun komik atas tu. Kredit untuk Atif for scanning pasal dulu tak ada scanner sendiri lagi. Ah, dah lama tak melukis. And, komik tu, it was like.. Form 2?

2 comments:

March 10, 2011 at 12:52 AM Nik Muhammad Asri said...

haha, kenangan nih! aku igt lagi. :D:D

March 10, 2011 at 12:56 AM Farhan said...

apa yang kamu ingat? :D

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...