Selamat Datang Syawal 1430H




Akhirnya, Ramadan kali ini telah pun berlalu pergi. Harapnya ianya tidaklah sia-sia. Haih.

Jadi, seperti biasa, di kesempatan ini, ingin saya ucapkan Selamat Hari Raya AidilFitri kepada semua yang membaca post ini, khususnya buat keluarga dan kaum kerabat, kawan², rakan², teman², sahabat², jiran² serta semua umat Islam masa kini. Maaf zahir dan batin andai ada salah dan silap. Janganlah dipendam lama-lama, nanti jadi masam kalau tak diawet.

Buat ibu dan ayah di Kelantan, anakanda pohon maaf dari hujung rambut sampai ke hujung kaki atas dosa dan salah sejak anakanda dilahirkan dan dibesarkan selama ini.Maaflah, tak dapat anakanda pulang beraya bersama kalian tahun ni. Pilu sekali hati ini mengenangkan suasana raya di kampung. Sayu. Beraya di perantauan tak akan pernah sama dengan di rumah. Sungguh.

Saya berharap agar kita semua diberikan peluang untuk menikmati Ramadan yang akan datang dengan sebaiknya. InsyaALLAH.

Salam Eid Mubarak.

Farhan Mohamed
Lokasi terakhir : Bukan di tanah air tumpahnya darahku

p.s : pelik semacam je post kali ni haha
p.s.s : argh. aku tak dapat lari dari style lama

8 comments:

September 20, 2009 at 1:35 PM ani said...

kan dh kate blog si bdk nih skema!
hahaha..
^koya bkn di tanah air^

September 20, 2009 at 7:36 PM Anonymous said...

what's up with pink & yellow?
girlish.x/
neway, sejak bila duk perantauan ni,huh lil boy?

-kudozu

September 20, 2009 at 10:03 PM Farhan said...

[ani]
nak buat rane...
terbiasa haha
aloss
nak koya sket pun deki
hehe

[different path]
duit duit duit!
XD

[kudozu]
entahlah~
masa tu ngah buta warna hehe
tapi pink comey!
(lamo sep pink baco hop nihs kam)
tade laa mak cik
ngah berlatih nak ucap camtu la pada tahun² akan datang haha

September 23, 2009 at 1:20 AM miss nureen said...

pinkaholic datang!
wau!
pink comey!

September 23, 2009 at 6:46 PM Farhan said...

[miss nureen]
yaaa
NURA datang sudeyy
hampar karpet pink
hua3
ye!
memang benar
eheh

September 24, 2009 at 1:56 PM kentaizat said...

eyy,
pink and green.
XD

September 24, 2009 at 9:18 PM Farhan said...

[kentaizat]
here comes another one haha
know you like that XD
*i mean the color*

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...