Fasa Hidup Yang Baru

aبسم الله الرحمن الرحيم

Masuk hari ini, sudah dua hari aku bebas dari belenggu kejam Sijil Pelajaran Malaysia tahap pertama. Tahap kedua akan menyusul pula tahun hadapan, keputusan SPM 2009. Bagaimanakah agaknya hasil-hasil semaian aku nanti. Baikkah? Burukkah? Lakukah? Atau sekadar buangan di tepi jalan? Macam-macam masih lagi boleh berlaku. InsyaALLAH ianya tidak mengecewakan.

Seperti biasa bagi kebanyakan lepasan SPM yang lain, aku punya masa kosong yang amat walaupun sudah rancang nak buat itu dan ini. Jadi, hanging out adalah salah satu benda yang wajib dilakukan oleh kebanyakan yang senasib denganku kan? Haha. Semalam ada outing session dengan geng-geng anak ikan emas, ambil gambar itu gambar ini. Tapi aku tak rasa macam nak tulis pasal tu disebabkan aku takde gambar-gambar semalam. (Fawwaz! Nabil! Nak gambar! haha) Tapi aweglemor kita ada sediakan something untuk tatapan penonton seluruh pelusuk dunia kat sini.

Tahun Baru Hijrah juga telah menjelma. Jadi, sempena tahun baru ni juga aku dah bagi sepersalinan pakaian baru untuk Emma, Windows Seven Ultimate. Pakaian lamanya, Windows Vista Ultimate sudah kubakar hidup-hidup.


Sayonara~


Hey hey~
Tapi satu je yang aku tak berkenan dengan pakaian baru Emma ni. Windows Experience Index Rating dia turun dari 4.0 dalam Vista kepada 3.9 dalam Seven. (Ala, rating pun bukannya tinggi) Nasib baiklah aku bukan seorang gamer. Cukuplah setakat ini bagi post kali ni. Sebabnya post ni adalah untuk memecah keheningan di blog ni setelah hampir 3 bulan dibiarkan kesunyian. Pergh, lama gila haha. That's it.

4 comments:

December 18, 2009 at 1:52 PM Anonymous said...

nasib ah 3 bulan je.haha

December 18, 2009 at 2:23 PM Farhan said...

ler 3 bulan cukup la
buat pe lama-lama sangat haha
p.s : ey2, sape ni Anonymous lak

December 18, 2009 at 7:48 PM Farhan said...

oh well,,
okay,
MD stand for Medical Degree,,
now what LD stands for?
Love Degree?
XD

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...