Untukmu Guru

Hari ni 16 Mei 2009. Aku rasa semua orang tahu hari ni hari apa. Tak, tak, bukan semua. Hari ni hari Sabtu. Semestinya. Dan hari ni jugalah Hari Guru Malaysia.

Ingin sekali aku ucapkan Selamat Hari GURU kepada semua guru yang pernah aku kenali sepanjang hidupku. Dari TASKI hinggalah ke sekolah menengah.

Terlalu banyak yang telah aku dapat. Sehinggalah aku menjadi manusia seperti hari ini. Aku takkan sesekali lupa. Jangan bimbang. (Walaupun banyak salah dan silap yang telah aku buat. Maaflah!)

TERIMA KASIH CIKGU!

p.s : Fawwaz, thanks for these!


p.s : no post for Mother's Day =(
p.s : aku nak sangat kembali macam dulu...




Aku Kembali. Tapi Aku Bukan Lagi Aku...

Akhirnya. Sempat juga aku curi sedikit masa untuk blog ini lagi. (Walhal selama ni lebih banyak yang terbazir begitu saja. Sungguh) Dan sudah agak lama juga aku tidak ber-blog dalam Bahasa Melayu. Ianya bukanlah satu diskriminasi. Tidak sama sekali (agaknya). I've wrote about this here, in YouthSays Realvoices Project.

Reading this Fawwaz's post, aku, sekali lagi, setelah sekian lama, teringat sebab utama aku mula ber-blog suatu masa dahulu. Usaha aku itu mungkin sudah agak terbantut sekarang, namun aku tak berhasrat untuk berhenti.

Anyway, bila fikir pasal masa depan, macam-macam rancangan yang nak dibuat. Plan lepas SPM itulah inilah tapi apa yang sedang aku hadapi sekarang entah bagaimanalah nasibnya. Aku tak cukup serius. Aku tahu dan aku dengki.

Dah lama benar aku tak tulis apa yang aku nak sangat tulis (IDK how to elaborate this). Mungkin lain kali. Blog ni pun dah berumur, walaupun contentnya sangatlah kurang.

Lagi satu, entah kepalang mana yang rembat url lama blog aku ni (yang aku edit lepas kisah tahun lepas). Siapa tahu?

Masa dah suntuk. Suntuk sangat.

Aku nak sangat kembali macam dulu...



Hey!

Oh my. It's hella long, isn't it?
*sigh*
this makes me utterly guilty, deep down there.
how i miss the dashboard.
*another sigh*
no one really cares btw.
i've got another life right here.
Got a fight on 10th May.
so, will be catching up with you later
(or maybe some time before. kinda courageous)
yosh
havaniceday
later~


just posting this out of my doomed boredom

p.s:sometimes, it's kinda tricky to have extended post view option in blogger.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...